среда, 21 ноября 2012 г.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
  • я повинна подбати про безпечну роботу учнів при використанні Інтернету перед тим, як вони почнуть користуватися Інтернет-ресурсами. 
  • я повинна застерегти учнів від доступу до ресурсів, які містять небезпечний або заборонений для них матеріал або від спілкування з людьми, які можуть становити загрозу для них.
  • я повинна разом з учнями ефективно використовувати електронну пошту, чат, сервіси надсилання миттєвих повідомлень, онлайнові опитування та технологій передавання голосових повідомлень через Інтернет.
Для цього я повинна встановити правила користування Інтернетом (ПКІ). ПКІ – це письмова угода, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями. ПКІ мають включати правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень (картинок, фото чи відео) та аудіокліпів з учнями в Інтернеті. А також ознайомити учнів та батьків із офіційним сайтом "Он-ляндія - Безпека в Інтернеті"



Комментариев нет:

Отправить комментарий